Sunday, July 3, 2011

KFC saye telah dicemari T__T

hye tawan-tawan!!!! (sila baca menggunakan pelat budak 3 taun)


sape suke makan KFC angkat tangan tinggi-tinggi cepat!(lau rase tak pakai deodorant tu toksah angkat lah,tengik bebeno baunyer,nanti pengsan satu kampung)eh saye cakap angkat tangan jelah,dengan kaki ni naik sekali pesal?ishh ish isshh.. bahasa melayu pun talak lulus ka..

hehe..maaf..tergurau kasar ye disitu..

saye yang dilahirkan di malaysia yang makmur dan yang mempunyai berat sebanyak 45 kilogram tan metrik ini (tolong lah buat-buat percaya) pun sangat menggemari KFC..sungguh enak dimakan begitu saja..eh silap..sedap hingga menjilat jari,pinggan serta lantai..


comel kan atok ni

KFC memang tempat best untuk melepak,dating,ushar orang..mase kat matrik dulu,tiap kali outing KFC lah tempat kitorang selalu makan..(yelah,nak makan kat sushi king kan tak pandai gune penyepit plak.haha)


perfect place for reunion..*err..tetibe je rase cam promoter KFC


tapi tapi tapi..kesucian KFC telah pun diragut..err..bukan diragut oleh kambing tapi tapi oleh seorang manusia yang kejam!!!!sampai hati beliau berbuat demikian,tidak malukah beliau apabila video beliau telah tersebar di youtube dan laman sesawang yang laen??di manakah letaknyer kewarasan akal beliau?

taknak citer banyak walaupun pendahuluan melebihi esei BM yang cikgu bagi sebagai kerja rumah
korang tengok jelah video ni..


panas hati saye tengok video ni sepanas minyak yang mendidih di dalam kuali..(ayat metafora di situ ye anak-anak)..sesuka hati,limpa,buah pinggang ko je kan nak buat camtu!ni yang bikin wa marah ni..memandai je ko buat perisa baru ek..



k lah sume,babai..


p/s : kalau korang pegi KFC,jangan memandai lak mintak ayam perisa tapak-kasut-hampeh ni..mau makan pelempang kan nanti..
p/ss: nape ek aku suke sangat buat p/s ni??

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

orang doakan saya dapat kamera DSLR