Saturday, February 19, 2011

Kerinduan Terlampau..

bangun pagi dengan tak gosok gigi n tak mandinyer terus teringat kat kecintaan2 saye..woo..rindu sangat2...kat saper?
  • kat adik saye..
mmuuahhh (*_*)
'hai sume..name saye syakirah,umo saye 6 tahun..saya sayang kakak saye yg baik hati,chantek and hot ni..'

si mata bulat (O_O)
inilah haziq kesayangan dan kecintaan saye..si kecik ni umonyer bru 7 bulan sih..kangen giler nk men ngan dak kcik ni..slalunyer aku r nanny dye..suap dye makan r,tidokan dye,basuh berak dye. 

dye sangat pemalu (-_-)
adik aku yang paling tua n sengal skali..dye ni agak muslimah sikit nak dibandingkan ngan aku..hihi *sigh*
tapi dye ni brutal woo wa cakap sama lu..cakap pun slamber jer,tak de cover2 ayunyer cam haku nih..haha

  • kat bestgerlfrenz saye 
nur ajriya amran (^_^)
we have been friends since 7 y/o already..lame giler kan..dye ni tinggal dekat jer ngan umah aku so kitorang selalu lepak same2,borak same2,maen same2..dah name pun bestfrenz msti r sume buat same2 kan..jieya,walaupun kau kat utara n aku kat timur..aku still rindu kau..blajaq lekloq yer..ta mo nakal2 au..

  • Lastly award of the person that i miss the most goes to...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
drumroll please
-
-
-
-
-
-
-
dumdumdum
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Si Kura Kura
hikhikhik..tak nak cakap pape..ziiiippp(zip mulut)..
*mood:gatal*

ok bai bai..have a nice day! \(^_^)/


·      p/s :   When you love someone, it's nothing. When someone loves you, it's somthing. When u luv someone & they luv you back, it's everything.






No comments:

Post a Comment

orang doakan saya dapat kamera DSLR